Páginas

Wednesday 3 August 2016

UMNO Besut raikan bakal haji 1437H

Oleh: Wan Aziz Wan Idris


3 Ogos 2016 (Selasa), Jertih - UMNO Bahagian Besut meraikan bakal-bakal haji tahun 2016/14367H di Dewan Baitul Ehsan, Bangunan UMNO Bahagian Besut semalam.


Pada tahun ini seramai 147 orang dari Parlimen Besut akan mengerjakan hari di Tanah Suci Mekah. Penerbangan pertama dijangkakan pada 4 Ogos 2016.

Tuan Haji Mohd Mahdi Musa - Ahli Dewan Undangan Negeri Kota Putera mewakili Dato' Seri Idris Jusoh - Ahli Parlimen Besut dalam ucapan dalam majllis di atas menasihati bakal-bakal hari dari Parlimen Besut supaya bersabar dengan ujian semasa di tanah suci nanti serta menjaga kesihatan agar dapat beribadat dengan sempurna nanti.

Haji Mohd Mahdi juga meminta kepada bakal-bakal hari semasa di hadapan Kaabah nanti berdoa untuk keselamatan dan semoga negara kita dalam Rahmat Allah SWT jua.





Hadir sama ialah Tengku Zaihan Che Ku Abd Rahman - ADUN Kuala Besut, Haji Rozali Embong - Pegawai Khas kepada Ahli Parlimen Besut, Haji Azizul Jasmi Mohamad - Pegawai Khas kepada ADUN Jerteh dan Encik Khairuddin Yusof - Pegawai Khas UMNO Bahagian Besut.

MJ MediaJerteh

No comments:

Post a Comment